You are not logged in.

IC2 Experimental builds (jenkins):
v2.0/2.1/2.2 / 2.3 / 2.5 / 2.6 (For Minecraft 1.6.4/1.7.2/1.7.10 / 1.8.9 / 1.9.4 / 1.10)
IndustrialCraft² recent version: v1.117! (For Minecraft 1.5.2 → topic)

Dear visitor, welcome to IC² Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

1

Monday, December 7th 2015, 11:26pm

Portuguese From Portugal Translation

Eu gostaria de ver Melhor traduzidas as traduçoes para português de portugal pois há items como cabos isUlados (OMG ISULADO É COM "O", NAO COM "U") e há 2 pó's de ferro, sendo que um deles deve ser de estanho. Eu não sei como posso fazer a tradução, se tenho de criar um novo ficheiro de lingua (que não sei como fazer) ou eu posso encontrar em algum lado a atual tradução e editá-la.
Muito obrigado, Benur!

GoogleTranslate for English:

I would like to see Best translated the translations into Portuguese of Portugal as there are items such as cables "isUlados" (OMG "IS'U'LADO" IS WITH "O", NOT WITH "U") and 2 iron powder, and one must be tin. I do not know how I can do the translation, if I have to create a new language file (I do not know how to do it) or I can find somewhere the current translation and edit it.
Thank you, Benur!

2

Tuesday, December 8th 2015, 6:08pm

Ok um moderador mostrou-me como corrigir a tradução e eu corriji e traduzi montes de coisas...

Está anexada a tradução para Português de Portugal. Dentro do .rar está um .properties que deve ser copiado e colado na pasta ic2»lang ao abrir o .jar do mod
Em vez disse pode utilizar o Mod já com a tradução que está também anexado.
-----
Edit: A Tradução completa do IC2 Exp está anexada mais abaixo.
Edit: The full IC2 Exp translation is attached below.

This post has been edited 2 times, last edit by "Benur" (Dec 25th 2015, 12:45pm)

estebes

The guy who said he was back although he wasn't actually back but might be back soon

Portugal
  • Send private message

3

Wednesday, December 9th 2015, 6:19pm

Agora nao tenho muito tempo mas quando tiver tempo dou uma olhadela nisso e depois adiciono ao mod.

4

Thursday, December 10th 2015, 6:52pm

Sim e eu tenho de refazer a tradução, pois esse ficheiro não tinha o ID de todos os items e recursos. Eu mais tarde, quando tiver mais tempo vou pegar no EN_us, um ficheiro completo e traduzir tudo desde o início...
Esse que coloquei era do IC2 Experimental... Mais tarde vejo também o IC2 Classic.

5

Thursday, December 24th 2015, 11:37pm

Acabei de fazer a tradução completa do IC2 Exp para Português de Portugal a partir do ficheiro de língua en_US do IC2 v2.2.810 Exp.
O ficheiro traduzido está anexado.

----------------------------------------------------------------------------------

I just finnished the full IC2 Exp. translation IC2 Exp to Portuguese-Portugal from the en_US language file from IC2 v2.2.810 Exp.
The translated file is attached.
Benur has attached the following file:
  • pt_PT.rar (10.68 kB - 30 times downloaded - latest: Yesterday, 3:11pm)

This post has been edited 3 times, last edit by "Benur" (Dec 25th 2015, 10:09pm)